Kabare 13, vesti

Novi osvrt na provod.

Sutra na ovom fantastičnom mestu nastupaju Jelena Gerbec, Slobodan Đurković, a vaš domaćin je Ivan Marinković. To je već najbolji provod u najavi. Klub Kabare 13 je jedan sasvim novi osvrt na provod u našem glavnom gradu, toliko je živopisan i slikovit da će vam se dopasti već na prvu posetu, još ako se opredelite da to bude sutra kada nastupaju Jelena Gerbec i Slobodan Đurković, još sa najboljim domaćinom Ivanom Marinkovićem vaše uživanje u najpopularnijem klubu Kabare 13 biće više nego fantastično.

klub Kabare 13

Fotografisano u Klub Kabare 13

Jelena Gerbec je jedna od najzapaženijih i najtraženijih takmičarki iz Zvezda Granda, još dok se takmičila vrlo brzo je pobrala sve simpatije publike. U četvrtak u klubu Kabare 13 sa njom je kao pravi kabare savršen performans igre i pesme ispunjen miljem koji vas ostavlja bez daha. Slobodan Ćurković je Zvezda Granda koju je publika počela još više da voli nakon učešća na Farmi, iako je u finalu izgubio od Jelene Golubović za mnoge je on moralni pobednik. U klubu Kabare 13 on će u četvrtak da vam demonstrira svoje fenomenalne zabavljačke i glasovne kapacitete. Publika je odlično prihvatila njegov singl ''Nestala je naša ljubav'', što je još jedan razlog da dođete u klub Kabare 13 i čujete Slobu uživo.

klub Kabare 13

Fotografisano u Klub Kabare 13

I ne bi klub Kabare 13 bio to što jeste i ne biste ga vi toliko voleli da tu nije i sjajni domaćin Ivan Marinković. Zbog domaćina se kuća uvek više ceni, a uz Ivanove kvalitete vaš boravak u klubu Kabare 13 će biti pravi kraljevski tretman. Ivan Marinković do nedavno poznat samo po tome što je bio muž pop pevačice Goce Tržan posle boravka na Farmi stekao je veliku popularnost ljudi ga ili vole ili ne, ali prema njemu ravnodušnih nema. U klubu Kabare 13 on će biti vaš idealan domaćin sutra i u to ćete se uveriti čim uđete na vrata kluba Kabare 13.

Petkom u klubu Kabare 13 čekaju vas Igor X i Zvezde Granda, subotom Crystal Bend, nedelja je dan za Tonija Surovog i Maki. A u utorak vas čeka idelna partija na Turniru ''Ne ljuti se, čoveče''.

klub Kabare 13

Fotografisano u Klub Kabare 13

Klub Kabare 13 je dokaz da je broj 13 broj apsolutne sreće, besplatnu rezervaciju extra provoda možete izvršiti putem vašeg omiljenog vodiča kroz noćni život prestonice – beogradnocu.com, odnosno putem našeg korisničkog Call Centra 063 33 33 44 ili Online. Mi za vas pripremamo najsvežije i najatraktivnije informacije vezane za noćni život Beograda.

beogradnocu.com